tiistai 17. joulukuuta 2013

Muutoksia

Muutoksia on kyllä tapahtunut. Ihan hirvittävästi.

Ne housut. Ne housut jotka ei menneet kiinni mutta joita kokoa isommat tippui päältä. No ne housut, ne tavoitehousut, menee nyt kiinni. Eikä pahemmin mitään tursuile ylikään ;)

Saunominen on jotenkin jännää. Tai siis siihen liittyy paljon uusia juttuja. Ensinnäkin mä haluan saunaan koko ajan. Mun mielestä ei olis yhtään hullumpaa saunoa joka päivä. Harmi vaan kun ei taida puut riittää liiterissä jos päätän että saunon joka päivä..
Sitten toinen jännä juttu, siellä viihtyy paremmin.
Ja kolmas omituisuus, lauteilla on tilaa jotenkin enempi. Voi olla vaikka kuinka jalat risti-istunnassa tai koukussa ja hyvin mahtuu.

Niin ja tuo asentojen ottaminen. Ihan tuosta vaan voin nostaa jalan tuolille, siis tyyliin keittiöntuolille, kun istun siinä. Enhän mä olis ennen tuohon pystynyt! Lelujen kerääminen lattialta: piece of cake. Jotenkin jännän taipuisa musta tullut siis :)

Lähdin hirveellä kiireellä parturista viimeksi, ja parturi on alakerrassa ja jotta pääsee ulko-ovelle pitää kavuta yhdet kerrostalon rappuset. No mulla oli tosiaan mieletön kiire niin juoksin ne rappuset ylös, korkokengilläni, ja huomasin vasta kun automatisoituja ovia rynkytin että auetkaa nyt mulla on kiire että hyvänen aika: mähän en oo lainkaan hengästynyt. Ja tosiaan JUOKSIN ne rappuset juuri ylös. Tajutonta.

Näitä muutoksia on oikeesti pilvin pimein. Kaikki pieniä mutta niin jänniä :)

Psyyke. Juu. Edelleen olen se ihan sama läskilyllerö kuin ennenkin. Edelleen on huono itsetunto, en pysty mitenkään näkemään itse laihtumistani. Tottakai mä käsitän että vaatteet on nykyään väljempiä jne, mutta ei se auta. En mä silti sitä käsitä.
Jotenkin on tullut semmonen että pitääköhän mun muuttua todella radikaalisti jotta tajuan etten ole enää sama ihminen. Mietin että hiuksista vois lähtee. Vetää vaikka ohimolta siiliksi toiselta puolen tms. Katsotaan nyt :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti