torstai 22. elokuuta 2013

Vauva-uutisia ja ystävien tapaamista

Tämä päivä on ollut yhdellä sanalla kuvattuna: M A H T A V A !

Koko päivä käynnistyi namilla: suklaapirtelöllä. Lisukkeena pitkin aamupäivää hörpitty puoltoista litraa vettä.
Tytön kanssa käytiin jumpalla fysioterapeutin luona, reissu meni hyvin.

Päivän isoin juttu on ollut synnytys! Rakkaat ystäväni olivat aamusta lähtien synnyttämässä, ja olin aivan paniikissa. Jopa jumpparin luona käytiin läpi synnytyksiämme ja pohdittiin miten menee ystävilläni siellä kaukana missä olivat :)
Oli aivan ihanaa kun sain seurata vaihe vaiheelta synnytyksen etenemistä kiitos vauvan isän ja alkuvaiheessa tietysti vauvan äidin, jotka laittoivat viestiä aina kun pystyivät.
Ja jos tämä järkytti joitakin niin älkääs nyt, olimme puhuneet että osallistuisin jopa livenä synnytykseen ;)
Lopulta alkuillasta tuli ilouutinen: aivan ihana valloittava poikavauva oli nähnyt maailman kirkkaat valot <3 Äiti ja vauva voivat hienosti. Isäkin ilmeisesti, kuulosti niin mahtavan onnelliselta puhelimessa ettei kyllä epäilykselle jäänyt sijaa :) Voi sitä ihanaa suloista poikavauvaa. Minun kummipoika. :') Olen niin ylpeä, niin onnellinen ja ennenkaikkea niin malttamaton näkemään livenä tuon ihanuuden!

Iltapäivällä lähdimme käymään kahvilla ystäviemme luona, tyttäremme kummitädin ja hänen tyttöystävänsä luona. Oli aivan ihanaa nähdä pitkästä aikaa! Tuntui että aika lensi siivillä ja kohta olikin jo kello niin paljon että oli pakko lähteä.
Onneksi ystäväni tulee huomenna vielä tänne meille auttamaan lasten kanssa kun mieheni on töissä pitkään.

Laihduttelusta vielä hiukan ennen nukkumaanmenoa:
tänään on ollut siltäkin osin mahtava päivä. Olo on ollut ihana, kevyt ja tyytyväinen. Kurkkasin ihan pikkuisen vaakaakin ja eipä hymy meinannut hyytyä senkään osilta millään.
Semmoinen kummallinen kapistus kuin vyö piti kaivaa tänään myös kaapista. Päätin etten enää osta tällä nykyisellä numerolla alkavia housuja joten vyötä on käytettävä vielä hetki ennenkuin mahtuu uudella numerolla alkava pökät :)
Olen niin onnellinen uudesta rakkauden täyttämästä suhteestani tuohon veteen :) En olisi IKINÄ uskonut jos olisi tätä joku minulle väittänyt vielä joku aika sitten! Ennen teki huonoa jos piti juoda vettä yhtään enempää kuin 2dl :O
Olen myös äärettömän tyytyväinen siitä kuinka olen saanut rytmitettyä hienosti syömistäni, olen saanut nyt jätettyä hälytyksetkin pois. Tulee luonnostaan aamupala, lounas, välipala, illallinen ja iltapala :)

Hyvää yötä kaikille ja lupaan: ensi postaukseen kaivelen kuviakin taas :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti