sunnuntai 18. elokuuta 2013

Laatuaikaa ja sairastamista

Ei toteutunut toive: lauantai meni vahvasti sairastaessa vielä. Eli ei päästy ulkoilemaan.
Onneksi kuumetta ei näkynyt (tai tuntunut...) koko päivänä.
Särkylääkkeitäkään ei ole tarvinnut napsia yhtään. Tukkoisuus oli melko valtaisa ja nyt tätä kirjoittaessa on enää kurkkukipu jäljellä. Valtava sellainen.
Yskä iskee aina kun yrittää pistää maate, ehkä siinä syy miksi nytkin valveilla olen? :)

Saimme viettää tänään laatuaikaa esikoisen kanssa. Oli aivan mahtava päivä! Leikkiä, satuja, päiväunia kainalokkain ja koko päivän kruunasi piiiitkä saunareissu. Yli tunti siellä meni lutratessa ja hauskaa oli. Oli kyllä väsynyt poika, melko nopeasti nukahti yöunillekin.

Nyt tämän oman ajan olen käyttänyt hömppäohjelmia katsellessa ja samalla nettipelejä jonkin verran hakaten. Tietty on tullut viestiteltyä paljon armaitten kanssakin :) No okei.. kyllä mä "vähän" olen pyykännytkin. Kummitustädille oon pyykännyt vanhoja farkkuja isot kasat... ne kun jää auttamatta nyt jo isoksi :O

Rupesin tuossa pohtimaan että kun on nyt tämä dieetti päällä eikä oikein mitään saisi nassuttaa eikä oikein oloakaan voi helpottaa siis vaikkapa hunajateellä, että mitä sitä nyt keksisi. Keksinhän minä. Sitruunanmehua about 1,5 dl tuopin pohjalle, koko tuoppi täyteen jääpaloja ja lopuksi kylmää vettä päälle. Eiköhän se sitruuna edes vähän kurkkua paranna? Ainakin oli ihan hyvän makuista, raikasta.
Harmi kun ei ole mies kotona, olisi ollut kiva nähdä hänen ilmeensä kun olisi maistanut :P Ei ole nimittäin todellakaan mikään happaman ystävä hän.

Palataan! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti