tiistai 8. lokakuuta 2013

Uusia ruokavillityksiä :)

Olen ihastunut aivan täpöillä ruokaan. Tai tarkemmin sanottuna uusiin ruokalajeihin ja raaka-aineisiin. Minulle uusiin siis.
Avokado. Voi nami! Miten voi olla niin rumannäköinen "otus" niin namia! Nyt olen muutaman kerran tehnyt avokadomössöjä ja voi vitsi harkitsen aika vakavasti heittäväni becelit ja muut kuuseen ja korvaavani ne tällä :) Mutten tietenkään voi sitä tehdä kun rakas mieheni on niin mölli ettei suostu hurahtamaan yhtä pahasti kuin minä ;)

Toinen mistä olen kyllä ennenkin tykännyt on kasvislasagne. Nyt tein kesäkurpitsalasagnea, ja en malta odottaa että olis taas ruoka-aika että vois syödä sitä :D Laitoin soijarouhetta siihen, niin on vähän niinkuin jauhelihaa sitten :)

Kolmas mihin olen ihastunut mistä jo vähän mainitsin on soija. Se on lähinnä sen takia hurahduksen syy että sillä saa hyvin jatkettua jauheliharuokia. Tulee mukamas "lihaisampaa" :D


Laitan tähän ohjeen tuohon mihin hurahdin ihan totaalisesti

Avokadolevite

1 avokado
2dl raejuustoa
1/2 sitruunan mehu (tai sitten 6 rkl mehua keltaisesta pullosta)
Pippuria
Suolaa

Kaikki kulhoon ja sauvasekoittimella surrursurrur :)

Ja tällaista siitä tulee:


 Tätä voi käyttää esim. leivänpäällä tai sitten pastan mausteena.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti