maanantai 3. helmikuuta 2014

Työssäoloa

Haluaisin hehkuttaa työssäoloa. Olen ehkä sitä jo tehnytkin aikaisemmissa teksteissä jonkin verran, mutta pakko vielä ihan pikkuisen.
Aika jännä, kuinka näinkin monen viikon jälkeen mitä olen työssä jo ollut, edelleen menen joka työaamu ihan into piukeena töihin. :)
On se vaan niin ihana työpaikka!
Mitäänhän en voi mistään yksityiskohdista tietenkään kertoa, mutta ympäripyöreästi toki.
No ne työkaverit. Koko työyhteisö on aivan mahtava, niin mua tosi liki olevat kuin sitten muut talossa hääräävät. Ja asiakkaat! Ne vasta ihania onkin.
Voiko olla näin huippua? Kai mä jossain vaiheessa rysähdän täältä pilvilinnoista alas ja mietin että mitähän sitä sitten tekis :D Mutta nyt nautitaan.
Työtehtävät on mahtavia. Saa tehdä oikeasti koulutusta vastaavaa työtä. Ja tunnen oloni arvostetuksi. Tähän ikään mennessä olen nähnyt aika kovasti erilaisia työpaikkoja. Satoja. Ja valitettavasti joukkoon on mahtunut aivan järkyttäviä kokemuksia. Pahimmillaan on poljettu itsetuntoa alas ihan urakalla ja korostettu sitä etten ole mitään ja olen itsekin epäillyt silloin ammattitaitoani.
Ehkä se on tämä uusi minä, että nykyään oikeasti uskon että kyllä mä oon hyvä työssäni.
No, ehkä se nyt riitti tätä asiaa tällä kertaa. :)

Ai niin kuva! Mä en nyt löytänyt mitään muuta kuvaa tähän hätään niin pannaan nyt sitten tämmöinen:


                                                                    Mun työpopot :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti